Home Mail

Dijete

Bez dijete do vitke linije

Držali ste razne dijete, ali, iako ste malo smršavi, često niste uspjeli postići željenu tjelesnu težinu. Čim prestanete s unosom raznovrsnih materija u organizam, metabolizam se usporava, te nema ni pomaka u gubitku težine. Ako vam se to desilo, ne očajavajte, ali i ne smanjujte unos kalorija. Bolje je da više jedete da bi tijelo imalo osjećaj da je vrijeme gladovanja prošlo. To će pospješiti razmjenu materija i automatski pokrenuti sagorijevanje masti.

Biomaterije koje se odazivaju na zajednički nazivnik "sagorijevači masti" i osiguravaju prirodno sagorijevanjevanje.
:: Magnezij napada masne ćelije te potiče razmjenu materija i odstranjuje "otpad" iz organizma. Magnezija najviše ima u proizvodima od žitarica i mahunastom povrću.

:: Organizmu je potreban izvor energije da bi mogao proizvoditi adrenalin koji troši masti. Zato je korisno jesti sojine proizvode, sir, jogurt, meso, ribu...

:: Noradrenalin je hormon koji se luči u nadbubrežnoj žlijezdi kada je organizam pod stresom. Ovaj hormon sudjeluje u pretvaranju viška masti u energiju, a da bi se stvarale dovoljne količine noradrenalina, potrebno je konstantno unositi vitamin C, kojeg najviše ima u paprici, limunu, kiviju...

:: Amino-kiseline reguliraju proizvodnju somatotrofina. To je hormon rasta koji organizam proizvodi samo po noći i koji ima važnu ulogu u organizmu, jer je zadužen za pretvaranje masti u mišićnu masu. Da bi količine hormona rasta bile zadovoljavajuće, trebalo bi jesti školjke, morske rakove i meso.

:: Čaša crnog vina uz jelo može znatno umanjiti apetit. Vino sprečava ulazak ugljikohidrata u krv i usporava varenje bjelančevina u želucu. Kao posljedica toga, brzo se javlja osjećaj sitosti.

:: VAŽNA NAPOMENA:
:: Dijete koje prenosimo dio su "narodnog predanja". Nije preporučljivo korištenje niti jedne vrste dijeta bez prethodne konzultacije s liječnikom. Dijete prenosimo s najboljom namjerom te nismo odgovorni za neuspjeh iste, njenu moguću štetnost po zdravlje kao niti za druge posljedice koje njena primjena može izazvati pa provođenje ove dijete preuzimate na vlastitu odgovornost. ::

Autor: AO (corner@corner.hr)
Objavljeno: 29.7.2003.


Napišite sami recept!
Pretraži tekstove:

Recepte   Cijeli Corner
naslov pripremu
najavu uvod
sastojke

Priča o...
- Vino VI [14.8.]
Tjestenina
Brza tjestenina
- Kukuruzni kruh [22.12.]

S mesom
- Peneti s votkom i slaninom [12.10.]

S povrćem
- Preljev za tjesteninu [7.11.]

S plodovima mora
- Morska tjestenina [21.9.]
Deserti
Napici
- Bitter sweet [14.12.]
Salate
Vegetarijana
- Coleslaw [2.1.]
Meso
Riba
Juhe
Umaci
- Umak od jabuka [16.12.]
Povrće
Dodaci prehrani
- Vitamin C [21.11.]
Dijete
Začini
- Celer [5.2.]
Razno
Home Marketing Mail
© CORNER dnevni elektronski magazin 1999 - 2005.
Sadržaj Cornera ne smije se reproducirati ili prenositi mehaničkim, elektronskim ili bilo kojim drugim sredstvima bez pismene dozvole izdavača
Ako vam je nešto baš zapelo za oko, obratite nam se pa ćemo se dogovoriti :o)
Prvo postavljanje: 08.03.1999.