Home Mail

Dijete

Dijeta s jogurtom

Kako bi očistili tijelo od teške hrane predlažemo Vam petodnevnu dijetu za čišćenje organizma koja se bazira na pojačanom unosu jogurta. Nakon pet dana, očistit ćete organizam od viška toksina, smanjiti osjećaj napuhanosti i izgubiti 2 do 3 kilograma.
To je, naravno, samo početni gubitak suvišne tekućine, pa vam za nastavak preporučamo dijetu od 1200 kalorija pomoću koje ćete izgubiti oko 1 kilogram tjedno. Ukoliko vam se učini da su neki obroci preobilni, a vrijeme između obroka predugo, umjesto uz glavno jelo, jogurt uzmite kao međuobrok. Kao i uz svaku dijetu, i uz ovu se preporučuje uzimanje što više tekućine(negazirana voda, biljni čajevi) i lakša fizička aktivnost.

VELIKA JOGURT DIJETA (800 kcal)
1. dan
:: Doručak: 150 ml jogurta sa 1,1% m.m. i 150 grama ananasa
:: Ručak: 50 grama raženog kruha, zdjela zelene salate sa začinskim biljem i prelivena jogurtom, 1 banana
:: Večera: 200 grama pastrve pečene bez masnoće, 200 grama kuhanog krumpira, 200 grama kuhane blitve
2. dan
:: Doručak: 150 ml voćnog jogurta, 200 grama jagoda
:: Ručak: 100 grama integralne tjestenine, 60 ml umaka od paradajza, 100 ml jogurta
:: Večera: 150 grama kravljeg posnog sira, 50 grama integralnog kruha, 200 grama rotkvica
3. dan
:: Doručak: 150 ml jogurta, 200 grama dinje
:: Ručak: 50 grama kuhane riže, 200 grama kuhanog graška, 200 grama salate od cikle
:: Večera: 200 grama pečenog pilećeg bijelog mesa, salata od 200 grama zelene paprike i 400 grama paradajza, voćni jogurt
4. dan
:: Doručak: 150 ml voćnog jogurta, 150 grama jabuka
:: Ručak: 200 ml juhe od šampinjona, kriška raženog kruha, 400 grama povrća dinstanog na vodi (tikvice, patlidžan, šampinjoni)
:: Večera: 100 grama pilećih hrenovki, 400 grama salate od krastavca prelivene jogurtom
5. dan
:: Doručak: 150 ml jogurta sa 30 grama žitnih pahuljica
:: Ručak: 200 grama kuhanog filea od oslića, 100 grama kuhane mrkve, 200 grama kuhanih šparoga, 200 grama kuhanog karfiola
:: Večera: 100 grama krumpira začinjenih jogurtom i začinskim biljem, zelena salata začinjena limunom

MALA JOGURT DIJETA (1200-1300 kcal)
1. dan
:: Doručak: 30 grama "graham peciva", 8 grama maslaca (pola kocke), 30 grama kuhane šunke, 150 grama jabuka, 200 ml voćnog jogurta
:: Ručak: 90 grama pečene teleće jetre, 150 grama kuhanog slanog krumpira, 200 grama salate od bijelog kupusa, 150 ml jogurta
:: Večera: 150 grama svježeg kravljeg sira, 200 grama sveže mrkve, 200 grama rotkvica, 30 grama raženog kruha
2. dan
:: Doručak: kriška crnog kruha, pola kockice maslaca, 1 kašika marmelade, 100 grama kruške, 150 ml voćnog jogurta
:: Ručak: 150 grama pečenog oslića, 100 grama kuhanog krumpira, 100 grama zelene salate, 200 ml jogurta
:: Večera: 150 grama pečene piletine, 200 grama kuhanog miješanog povrća
3. dan
:: Doručak: 150 ml voćnog jogurta, 200 grama jagoda
:: Ručak: tjestenina s kravljim sirom, 200 ml soka od naranče
:: Večera: 2 jaja pečena bez masnoće, 300 grama kuhanog špinata, 125 grama kuhanog krumpira, 200 ml jogurta
4. dan
:: Doručak: kriška raženog kruha, pola kocke maslaca, 30 grama pilećeg nareska, 100 ml soka od naranče
:: Ručak: 125 grama kuhane riže, 200 ml jogurta, 100 grama ananasa
:: Večera: 150 grama pečenog purećeg odreska, miješana salata začinjena limunom, 200 ml jogurta
5. dan
:: Doručak: kriška integralnog kruha, pola kockice maslaca, 1 kašika marmelade, 1 banana
:: Ručak: 150 grama tjestenine, 300 grama kuhanog povrća po želji, 200 ml voćnog jogurta
:: Večera: kriška crnog kruha, 100 grama tunjevine (iz vode), 150 grama miješane salate po želji, 150 grama jogurta
6. dan
:: Doručak: 200 ml jogurta, 75 grama svježeg kravljeg sira, 150 grama jagoda
:: Ručak: 400 grama raznog dinstanog povrća, kriška raženog kruha, 200 ml soka od borovnice
:: Večera: 1 pecivo, 100 grama pilećih hrenovki, 2 paradajza, 200 ml voćnog jogurta
7. dan
:: Doručak: kriška kukuruznog kruha, 2 kašike sirnog namaza, 1 krastavac, 150 grama voćnog jogurta
:: Ručak: 200 grama pečenog telećeg kotleta, 200 grama svježeg povrća prelivenog jogurtom
:: Večera: 200 grama dinje, 200 grama voćnog jogurta

Devet kilograma
1. dan
:: Doručak: kava bez šećera
:: Ručak: 2 kuhana jaja, špinat (malo posoljen)
:: Večera: 3 mala bifteka na žaru, zelena salata i sirovi celer
2. dan
:: Doručak: crna kava bez šećera i pecivo
:: Ručak: 1 veliki odrzak, zelena salata i voće po izboru
:: Večera: kuhana šunka
3. dan
:: Doručak: crna kava bez šećera i pecivo
:: Ručak: 2 kuhana jaja, salata, paradajz
:: Večera: kuhana šunka, zelena salata (s malo limuna)
4. dan
:: Doručak: crna kava bez šećera i pecivo
:: Ručak: 1 kuhano jaje, sirova mrkva i sir
:: Večera: voće i prirodni jogurt
5. dan
:: Doručak: mrkva sa limunom i crna kava
:: Ručak: kuhana riba i paradajz
:: Večera: 1 odrezak na žaru, zelena salata
6. dan
:: Doručak: crna kava i pecivo
:: Ručak: piletina na žaru
:: Večera: 2 kuhana jaja i svježa mrkva
7. dan
:: Doručak: čaj s limunom
:: Ručak: odrezak na žaru, voće po izboru
:: Večera: po izboru, što god poželite

Od osmog dana dijeta počnite od početka sljedećih tjedan dana. Nakon toga, dozvoljeno je jesti normalno. Ovom dijetom za dva tjedna možete "skinuti " devet kilograma, ako je se striktno držite. Alkohol je strogo zabranjen, kava se pije bez šećera, a salata se začinja limunom. Ako nisu navedene količine, može se jesti koliko se želi.

:: VAŽNA NAPOMENA:
:: Dijete koje prenosimo dio su "narodnog predanja". Nije preporučljivo korištenje niti jedne vrste dijeta bez prethodne konzultacije s liječnikom. Dijete prenosimo s najboljom namjerom te nismo odgovorni za neuspjeh iste, njenu moguću štetnost po zdravlje kao niti za druge posljedice koje njena primjena može izazvati pa provođenje ove dijete preuzimate na vlastitu odgovornost. ::

Autor: Corner (corner@corner.hr)
Objavljeno: 11.8.2003.


Napišite sami recept!
Pretraži tekstove:

Recepte   Cijeli Corner
naslov pripremu
najavu uvod
sastojke

Priča o...
- Vino VI [14.8.]
Tjestenina
Brza tjestenina
- Kukuruzni kruh [22.12.]

S mesom
- Peneti s votkom i slaninom [12.10.]

S povrćem
- Preljev za tjesteninu [7.11.]

S plodovima mora
- Morska tjestenina [21.9.]
Deserti
Napici
- Bitter sweet [14.12.]
Salate
Vegetarijana
- Coleslaw [2.1.]
Meso
Riba
Juhe
Umaci
- Umak od jabuka [16.12.]
Povrće
Dodaci prehrani
- Vitamin C [21.11.]
Dijete
Začini
- Celer [5.2.]
Razno
Home Marketing Mail
© CORNER dnevni elektronski magazin 1999 - 2005.
Sadržaj Cornera ne smije se reproducirati ili prenositi mehaničkim, elektronskim ili bilo kojim drugim sredstvima bez pismene dozvole izdavača
Ako vam je nešto baš zapelo za oko, obratite nam se pa ćemo se dogovoriti :o)
Prvo postavljanje: 08.03.1999.