Home Mail

Dijete

Dijeta vegetarijana

:: Ujutro: velika čaša svježeg voćnog soka
:: Do 12 sati: samo svježe voće
:: U podne: svježa salata, sveže povrće, tost od integralnog brašna ili supa
:: Glavni obrok: sok od svježeg povrća, krumpir, riža, povrće. Može se uzeti i meso sa povrćem i salatom.
:: Večera: jesti što ranije jer je prija spavanja potrebno 3 sata da se hrana asimilira

Vrlo važan princip ove dijete je uzimanje hrane s velikim postotkom vode. Poželjno je uzimanje hrane koja sadrži 70% vode jer ispire toksine i smanjuje tjelesnu težinu.

Izuzetno je značajno pravilno kombinirati hranu kako bi se olakšalo varenje. Krumpir i meso nikada ne uzimati zajedno jer su obje namirnice koncentrirane, a kako bi ubrzali varenje, u kombinaciji treba uzimati samo jednu koncentriranu hranu.

Stoga s mesom ne kombinirajte krumpir, rižu, knedle, sir, kruh već razne vrste povrća. Možete kombinirati i dvije vrste mesa, no ne i meso s jajima. Organizam se najefikasnije čisti ako jedete voće. Voće nikada ne jesti ni sa čim drugim, niti odmah nakon konzumiranja druge hrane. Preporučujemo da ujutro pojedete voće na natašte, a nakon konzumacije voća pričekajte 30 minuta, pa tek onda možete uzeti drugu hranu. Ako uzimate hranu koja nije voće, napravite pauzu od 3-4 sata da bi ponovo uzeli voće.

Obzirom da kava stvara kiselost u krvi, pa je potrebno više vode da se neutralizira na taj se način povećava tjelesna težina pa se preporučuju čajevi. Čokoladu treba izbjegavati, a sol koristiti što manje jer vezuje vodu, što povećava tjelesnu težinu.

Zapamtite:
:: Mlijeko: piti uvijek samo jer se ne slaže sa drugom hranom
:: Sir: jesti ga sa salatom i povrćem s napomenom da izbjegavate žute i topljene sireve.
:: Jogurt: piti ga sa salatom
:: Sladoled: jesti natašte
:: Maslac: kombinirati s ugljenim hidratima

Predložen način ishrane kombinirati sa svakodnevnim vježbama uz preporuku od najmanje . 20 minuta brzog hoda rano ujutro. Korisne su šetnje u prirodi i spavanje pored otvorenog prozora.


:: VAŽNA NAPOMENA:
:: Dijete koje prenosimo dio su "narodnog predanja". Nije preporučljivo korištenje niti jedne vrste dijeta bez prethodne konzultacije s liječnikom. Dijete prenosimo s najboljom namjerom te nismo odgovorni za neuspjeh iste, njenu moguću štetnost po zdravlje kao niti za druge posljedice koje njena primjena može izazvati pa provođenje ove dijete preuzimate na vlastitu odgovornost. ::
Autor: Corner (corner@corner.hr)
Objavljeno: 22.8.2003.


Napišite sami recept!
Pretraži tekstove:

Recepte   Cijeli Corner
naslov pripremu
najavu uvod
sastojke

Priča o...
- Vino VI [14.8.]
Tjestenina
Brza tjestenina
- Kukuruzni kruh [22.12.]

S mesom
- Peneti s votkom i slaninom [12.10.]

S povrćem
- Preljev za tjesteninu [7.11.]

S plodovima mora
- Morska tjestenina [21.9.]
Deserti
Napici
- Bitter sweet [14.12.]
Salate
Vegetarijana
- Coleslaw [2.1.]
Meso
Riba
Juhe
Umaci
- Umak od jabuka [16.12.]
Povrće
Dodaci prehrani
- Vitamin C [21.11.]
Dijete
Začini
- Celer [5.2.]
Razno
Home Marketing Mail
© CORNER dnevni elektronski magazin 1999 - 2005.
Sadržaj Cornera ne smije se reproducirati ili prenositi mehaničkim, elektronskim ili bilo kojim drugim sredstvima bez pismene dozvole izdavača
Ako vam je nešto baš zapelo za oko, obratite nam se pa ćemo se dogovoriti :o)
Prvo postavljanje: 08.03.1999.